Advanced Search

Author Topic: Canon 7D backpanel info ...  (Read 2501 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

July 30, 2011, 11:38:29 AM
Read 2501 times

Offline Colyn Serfontein

• Administrator
  • *
  • *
  • *

• 879

• Skiet tot jou vinger bloei.

• Camera: Canon

• Club: Imagelink

• PSSA: 2284
Canon 7D backpanel info ...
« on: July 30, 2011, 11:38:29 AM »
Miskien kan iemand my help ...

Op die 400D en 550D sien ek die volgende ... sodra ek die trigger halfpad indruk dan kry ek op die agterste LCD a screen wat vir my al die informasie aantoon vir die beplande skoot.

Op die 7D kan ek dit slegs min of meer kry deur die "Q" knoppie te druk.

Is daar a setting op die 7D wat jy kan aansit om dieselfde as die 550D te reageer ?
Capture it when you see it ... it is a mere moment in time and will never come by again.
LPSSA

2284

August 01, 2011, 07:01:09 PM
Reply #1

Offline Pierre Joubert

• Committed
  • *
  • *
  • *
  • *

• 171
Re: Canon 7D backpanel info ...
« Reply #1 on: August 01, 2011, 07:01:09 PM »
Colyn ek is nie bewus daarvan dat jy die 7D so kan opstel nie.

Ek weet wel waarvan jy praat. Dit was vir my vreemd toe ek die eerste keer deur die viewfinder van jou 550D kyk (en ek die shutter knoppie druk) en die skerm kom onder my oog aan. Ek moes egter my gesig van die viewfinder wegneem om die inligting te sien.

Die volgende is moontlik:
1. Indien jy die "Q" button druk (voor jy die shutter knoppie halfpad druk), sien jy 'n opsomming van die belangrikste stellings.
2. Indien jy deur die viewfinder kyk en sodra jy die shutter knoppie halfpad druk, is die beligtings inligting beskikbaar. Dit is veranderbaar sonder om jou oog weg te neem van die viewfinder.
3. Indien jy die kamera stel na "Liveview" en jy druk die shutter knoppie halfpad verskyn al die inligting op die LCD.

Op watter stadium wil jy die shutter knoppie halfpad druk terwyl jy na die inligting op skerm kyk?
"Where your focus goes, energy flows"

2285